İzleme, Değerlendirme Daire Başkanlığı




İzleme, Değerlendirme Daire Başkanlığının görevleri şunlardır:

• Genel Müdürlük stratejik planına yönelik iş ve işlemleri yürütmek,
• 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile öngörülen iç kontrol standartlarına ilişkin hususlarda, Genel Müdürlük birimleri çalışmalarını koordine etmek,
• Genel Müdürlük tarafından yürütülen, kalite yönetim sistemi ile ilgili çalışmaları koordine etmek, izlemek ve değerlendirmek,
• Genel Müdürlüğün görev alanı ile ilgili iç denetim rapor sonuçlarını izlemek, ilgili birimlere iletmek, birimler arasında koordinasyonu sağlamak,
• Genel Müdürlük faaliyet raporlarını, Daire Başkanlıkları ve diğer birimlerden alınan bilgilerle hazırlamak, Bakanlık idare faaliyet raporunun hazırlanmasına katkıda bulunmak,
• Genel Müdürlük bütçe performans programını hazırlamak, raporlamak ve ilgili bakanlık birimleriyle koordineli çalışmak,
• Genel Müdürlüğe yönlendirilen soru önergelerinin cevaplanması ile ilgili işlemleri yapmak, gerektiğinde diğer dairelerden bilgi alarak sonuçlandırmak,
• Genel Müdürlük birimlerinin merkez ve taşraya yönelik hizmetlerinin izlenmesine ve değerlendirilmesine yönelik çalışmalar yürütmek,
• Eylem planları ve yıllık programlara ilişkin dönemsel raporları ilgili birimlerle iş birliğinde hazırlamak,
• Halkla ilişkilere ilişkin işlemleri (CİMER başvuruları, Dilekçeler) koordine etmek,
• İl değerlendirmelerine yönelik çalışmaları koordine etmek ve bunların takibini gerçekleştirmek,
• Mevzuat, protokol vb. konulardaki görüş taleplerine ilişkin olarak diğer birimlerin katkılarını alarak gerekli cevapları vermek