İl Müdürümüz Rasim BULUT, Ramazan Bayramı nedeniyle bir mesaj yayımladı.
22 Mayıs 2020, Cuma MALATYA, BATTALGAZİ

İl Müdürümüz Rasim BULUT, Ramazan Bayramı nedeniyle bir mesaj yayımladı.


İl Müdürümüz Rasim BULUT mesajında şunları kaydetti: “Rahmet ve mağfiret ayı olan bir Ramazan-ı Şerif'i daha geride bırakmanın üzüntüsü ve mübarek Ramazan Bayramı'na ulaşmanın sevinicini hep birlikte yaşıyoruz. Tüm dünyanın mücadele ettiği Covid-19 salgını sebebi ile ülkemizde uygulanacak sokağa çıkma yasağından ötürü bu Ramazan Bayramını sevdiklerimizden ayrı geçirecek olsak da; kalplerimiz ve gönüllerimiz bir olacaktır. Hastalıklardan kurtulmuş. Neşenin, huzurun ve refahın galip geldiği bir Bayram olması dileğiyle nice mutlu bayramlar diliyorum”