“Teknoloji Bağımlılığı ve Önleme Çalışmaları” Konulu Eğitim Gerçekleştirildi - fotoğraf 1
“Teknoloji Bağımlılığı ve Önleme Çalışmaları” Konulu Eğitim Gerçekleştirildi - fotoğraf 2
“Teknoloji Bağımlılığı ve Önleme Çalışmaları” Konulu Eğitim Gerçekleştirildi - fotoğraf 3
“Teknoloji Bağımlılığı ve Önleme Çalışmaları” Konulu Eğitim Gerçekleştirildi - fotoğraf 4
24 Haziran 2026, Çarşamba Konya, Türkiye

“Teknoloji Bağımlılığı ve Önleme Çalışmaları” Konulu Eğitim Gerçekleştirildi


İl Müdürlüğümüz Aile ve Toplum Hizmetleri Birimince, Meram Belediyesi personeline yönelik eğitim programları gerçekleştirildi.


Aile ve Nüfus On Yılı faaliyetleri kapsamında yürütülen Aile Eğitim Programı (AEP) çerçevesinde “Dijital Bağımlılık ve Ebeveynlere Yönelik Öneriler” ile Türkiye Bağımlılıkla Mücadele (TBM) hizmetleri doğrultusunda “Teknoloji Bağımlılığı ve Önleme Çalışmaları” temalı eğitimlerde, dijital medyanın bilinçli kullanımı, teknoloji bağımlılığının bireysel ve sosyal yaşama dair etkileri, risk faktörleri ile korunma yöntemleri ele alındı. Soru cevap bölümü ile tamamlanan programlarla, katılımcı personele farkındalık kazandırıldı.