"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 1
"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 2
"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 3
"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 4
"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 5
"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 6
"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı - fotoğraf 7
03 Kasım 2025, Pazartesi Konya, Türkiye

"Geleceği Birlikte İnşa Edelim" Eğitiminin 8. Oturumu Tamamlandı


Karatay Sosyal Hizmet Merkez Müdürlüğü, 2025 Aile yılı çalışmalarına devam ediyor. ​SED hizmeti alan ailelerimize yönelik düzenlenen " Geleceği Birlikte İnşa Edelim" eğitiminin 8. oturumu tamamlandı.

Eğitim, Necmettin Erbakan Üniversitesi iş birliğiyle ve Doç. Dr. Bengü TÜRKOĞLU'nun anlatımıyla gerçekleştirildi. ​Müdürlüğümüz, annelerimizi güçlendirerek geleceği birlikte inşa etmeyi hedeflemektedir.