25 Haziran 2026, Perşembe
Türkiye/Bingöl
İl Müdürlüğümüze bağlı Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğümüzde, Muharrem Ayı dolayısıyla çocuklarımız ve personellerimizin katılımıyla aşure etkinliği düzenlendi.
Birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan aşure; çocuklarımızın neşesi ve personellerimizin emekleriyle hazırlanarak hep birlikte ikram edildi.
Muharrem Ayı’nın ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini temenni eden İl Müdürümüz Abdulbari Aksoy, bu anlamlı günlerin birlik ve beraberlik duygularını güçlendirmesini dileyerek etkinliğe katılan çocuklarımız ve personellerimizle bir araya geldi.