23 Haziran 2026, Salı
Uşak Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
Aile eğitim programı kapsamında ulusal iş günü projesi kapsamında çalışan personellerimize "madde bağımlılığı ile mücadele" konulu seminer verilmiştir. Ailelerimizin ve çocuklarımızın bağımlılıkla ile ilgili farkındalığını artırarak bağımlılıkla mücadele konusunda çalışmalarımız devam etmektedir.