Değerlendirme ve İstişare Toplantısı - fotoğraf 1
Değerlendirme ve İstişare Toplantısı - fotoğraf 2
Değerlendirme ve İstişare Toplantısı - fotoğraf 3
Değerlendirme ve İstişare Toplantısı - fotoğraf 4
11 Mayıs 2026, Pazartesi Sivas-Türkiye

Değerlendirme ve İstişare Toplantısı


İl Müdürümüz Özgür Kırmızıtaş’ın başkanlığında; İl Müdür Yardımcılarımız Ferhat Fidan, Efe Zileli, Fatih Deveci, Şube Müdürlerimiz ve birim personellerinin katılımıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında gerçekleştirilecek faaliyetler planlanarak, sahadaki sosyal hizmet kalitesini artıracak projeler ve uygulamalar üzerine istişarelerde bulunuldu.