22 Haziran 2026, Pazartesi
Siirt/Türkiye
Eruh Meslek Yüksekokulu tarafından, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı boyunca Sosyal Hizmetler Programı öğrencilerinin uygulama eğitimlerine sağladıkları katkılar nedeniyle Eruh Sosyal Hizmet Merkezi Müdürü Zeki Eliş, Sosyal Çalışmacı Zeynep Damar ve Öğretmen Ekrem Angay’a teşekkür belgesi takdim edilmiştir.
Öğrencilerin uygulama eğitimleri sürecinde gösterilen rehberlik, destek ve iş birliği sayesinde sosyal hizmet alanını yakından tanıma, mesleki bilgi ve becerilerini geliştirme ve saha deneyimi kazanma fırsatı buldukları ifade edilmiştir.
Teşekkür belgeleri, Eruh Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Bedrettin Varol tarafından takdim edilirken, öğrencilerin mesleki gelişimlerine sağlanan katkıların önemli olduğu vurgulanmıştır.