12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 1
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 2
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 3
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 4
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 5
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 6
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 7
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 8
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 9
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 10
12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık. - fotoğraf 11
12 Mart 2025, Çarşamba Şanlıurfa,TÜRKİYE

12 Mart İstiklal Marşının Kabulü Programına Katıldık.


12 Mart İstiklal Marşının Kabulünün 104'üncü Yıl Dönümü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Günü dolayısıyla Şanlıurfa Tes-İş Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen programa katıldık.

Düzenlenen programa Şanlıurfa Valimiz Sayın Hasan ŞILDAK ,İl Müdürümüz Sayın Can Kayhan ÖZOK ve il protokolü katılım sağladı.

Bugün vesilesiyle Müdürlük olarak bir kez daha milletimizin içindeki bağımsızlık sevdasını İstiklal Marşımızla taçlandıran istiklal şairimiz Mehmet Akif ERSOY,u rahmet ve minnetle yâd ediyoruz.