İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 1
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 2
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 3
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 4
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 5
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 6
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 7
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 8
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 9
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler - fotoğraf 10
24 Ocak 2020, Cuma Muş-Türkiye

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuz personellerine seminer düzenlediler


        İlimizin uyuşturucu ile mücadelesinin asıl kahramanları Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şubesinin fedakar polisleri kurumumuzun;İdareci,meslek elemanları ve diğer personellerine yönelik çok verimli bir bilgilendirme semineri düzenlediler.

        Emniyet Müdürümüz Ahmet ARIBAŞ'ın şahsında tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür ediyoruz.