02 Haziran 2026, Salı
Muş-Türkiye
Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğümüz tarafından yürütülen hizmet içi eğitim programları kapsamında, İl Emniyet Müdürlüğünde görev yapan Trafik Şube Başkomiseri Ufuk Gelen tarafından personele yönelik “Trafik Güvenliği” eğitimi gerçekleştirildi.
Eğitimde; trafik kuralları, güvenli sürüş, yayaların trafikteki sorumlulukları ve trafik kazalarının önlenmesine yönelik hususlar hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu.
Program sonunda, eğitime sunduğu katkılar dolayısıyla Başkomiser Ufuk Gelen’a teşekkür belgesi, İl Müdür Yardımcımız Fatih Bingölbali tarafından takdim edildi.