24 Haziran 2026, Çarşamba
Gümüşhane, Türkiye
İl Müdürlüğümüz konferans salonunda, kuruluşlarımızda görev yapan personele yönelik olarak “Sağlıklı Beslenme” konulu eğitim gerçekleştirildi.
Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi Müdürlüğümüzde görev yapan Diyetisyen Emine Çarkçı tarafından verilen eğitimde; sağlıklı ve dengeli beslenmenin önemi, doğru beslenme alışkanlıkları, günlük yaşamda dikkat edilmesi gereken beslenme kuralları ile sağlıklı yaşamın sürdürülmesine yönelik öneriler ele alındı.
Personelin sağlıklı yaşam konusunda farkındalığının artırılmasının amaçlandığı eğitim, katılımcıların sorularının cevaplandırılmasının ardından sona erdi.