Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğümüz ile Düzce Üniversitesi Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü iş birliğinde hayata geçirilen ve Türkiye’de ilk olma özelliği taşıyan Huzur Akademisi kapsamında, Muharrem Sancaklı Huzurevi Müdürlüğümüzde “Yaşlılıkta Sağlıklı Beslenme” konulu söyleşi gerçekleştirildi.
Huzurevi sakinlerimizin yoğun ilgi gösterdiği programda, Düzce Üniversitesi öğretim görevlilerinden Öğr. Gör. Zühre Nur Yankı tarafından yaşlılık döneminde dengeli ve yeterli beslenmenin önemi, sağlıklı yaşam alışkanlıkları, doğru besin tercihleri ve yaşam kalitesini artırmaya yönelik beslenme önerileri hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu.
Söyleşi boyunca katılımcılar, merak ettikleri konularla ilgili sorularını yöneltme imkânı bulurken, yaşlılık döneminde sağlıklı beslenmenin fiziksel ve ruhsal sağlık üzerindeki etkilerine dikkat çekildi. Program, interaktif yapısıyla huzurevi sakinlerimiz için hem bilgilendirici hem de keyifli bir ortamda gerçekleşti.
Huzur Akademisi kapsamında düzenlenen bu tür eğitim ve söyleşilerle, huzurevinde kalan büyüklerimizin sağlıklı ve aktif yaşlanmalarına katkı sunulması, yaşam kalitelerinin artırılması ve sosyal hayata katılımlarının desteklenmesi hedeflenmektedir.