Bakanımız Sayın Mahinur Özdemir Göktaş ve KKTC Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın Oğuzhan Hasipoğlu sempozyumda açılış konuşmalarını gerçekleştirdi.
İki Ülke Arasında Çocukların Dijital Dünyada Korunmasına Yönelik İş Birliği Güçlendirildi.
“Yanındayız, Güvendesin” tanıtım programı öncesinde, Bakanlığımız ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı arasında “Çocukların Dijital Dünyada Korunmasına Yönelik Niyet Beyanı” imzalandı. Niyet Beyanı ile çocukların dijital risklerden korunmasına yönelik iki ülke arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi, bilgi ve deneyim paylaşımının artırılması ve ortak çalışmaların geliştirilmesi hedefleniyor.
“Ekranın Ötesindeki Riskler” Oturumu Gerçekleştirildi.
“Ekranın Ötesindeki Riskler: Dijital Zorbalık, Güvenlik ve Koruma” başlıklı oturumda Genel Müdürümüz Sn. Hasan Basri Alagöz bir konuşma gerçekleştirdi. Konuşmasında çocukların dijital risklerden korunmasına yönelik Bakanlığımız tarafından yürütülen koruyucu ve önleyici hizmetler ile ulusal düzeyde geliştirilen politika ve uygulamaları katılımcılarla paylaştı.
Çocukların dijital ortamda güvenliğinin güçlendirilmesi, dijital risklerle mücadelede kurumlar arası iş birliğinin artırılması ve toplumsal farkındalığın geliştirilmesine yönelik önemli değerlendirme ve kazanımların ele alındığı sempozyum, başarılı bir şekilde tamamlandı.