22 Haziran 2026, Pazartesi
Bursa/Türkiye
Bursa Aile ve Sosyal Hizmetler Spor Kulübü tarafından düzenlenen Personel Voleybol Turnuvasının açılışı, İl Müdürümüz Faruk Uysal'ın katılımıyla gerçekleştirildi.
Atıcılar Çok Amaçlı Spor Salonu'nda düzenlenen açılış programında İl Müdürümüz Faruk Uysal ilk servis atışını yaparak turnuvanın startını verdi.
İl Müdürlüğümüz merkez ve bağlı kuruluş personelinin katılımıyla gerçekleştirilen turnuva; kurum içi dayanışmayı güçlendirmek, takım ruhunu geliştirmek, çalışanlar arasında iletişimi artırmak ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarını desteklemek amacıyla düzenlenmektedir.
Dostluk, centilmenlik ve fair-play ruhunun ön planda olacağı turnuvada mücadele edecek tüm takımlarımıza başarılar diliyoruz.