İl Müdürümüz Vefa Akdoğan, Babalar Günü münasebetiyle Ahlat Engelsiz Yaşam, Bakım, Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi Müdürlüğünde kalan yaşlı bireyleri ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette ulu çınarlarımızın Babalar Günü kutlanırken, kendileriyle yakından ilgilenilerek sohbet edildi ve talep ile temennileri dinlendi. İl Müdürümüz Vefa Akdoğan, büyüklerimizin toplumumuzun hafızasını oluşturan en kıymetli değerler olduğunu vurgulayarak, onların her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Program kapsamında yaşlı bireylere çeşitli hediyeler takdim edilirken, günün anlam ve önemine binaen pasta kesimi gerçekleştirildi. Sevgi, saygı ve vefa duygularının ön plana çıktığı ziyarette, büyüklerimizle keyifli vakit geçirilerek Babalar Günü’nün manevi atmosferi hep birlikte paylaşıldı.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.