Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Koordinasyon Kurulu ve 2026-2030 yıllarını kapsayan Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Eylem Planının Tanıtım Toplantısı gerçekleştirildi.
Kadına yönelik şiddetin önlenmesi, toplumsal farkındalığın artırılması ve kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi amacıyla oluşturulan Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Ağrı Valiliği Valilik Toplantı Salonunda gerçekleştirildi.
Toplantıya, Vali Yardımcısı Tarık Buğra SEYHAN başkanlık ederken; Cumhuriyet Başsavcılığı temsilcileri, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi temsilcileri, İl Emniyet Müdürü, İl Jandarma Komutanı, , İl Müdürümüz Ertaç BAKİ, İl Milli Eğitim Müdürü, Sağlık İl Müdürü, İl Müftüsü, İŞ-KUR Müdürü, Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü, baro temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ve ilgili kurum temsilcileri katıldı.
Kurul ve tanıtım toplantısı, karşılıklı görüş alışverişiyle sona erdi.